13 Mart 2013 Çarşamba

13/03/2013

Sevgilim teoride günlük ama pratikte on bir günlük,

Yazamadım sana çoktandır. Ödevler, kaytarmalar, tembellikler, uykusuzluklar derken olmadı işte bir türlü. Üzerine alınma, senden öncekilerle de böyleydim ben. Bunları sık sık duymaya alış hatta, neyse.

Başlamışlar bizimkiler geçen pazar günü Sulukule Gönüllüleri Derneği'ndeki çocuklarla birlikte. İlk gün tanışma-kaynaşma temalı hareket etmişler. Ve biraz da edememişler. Çocuklar öyle zıpır, öyle kıpırmışlar ki bizimkiler planladıkları üç etkinlikten ikisini gerçekleştirebilmişler sadece. Olsun, o kadar da olur :) Semra anlattı biraz bana ilk izlenimlerini ama ben anlatmayacağım sana, o anlatsın. Ecem'inkilerden bahsedebilirim ama biraz.

İlk gidişi değilmiş, daha önce de çokça gitmiş ama yine her zamanki gibi zorlanmış biraz. Çocuk başka şey be sevgilim günlük. Çocuk zor şey, ama tatlı şey. Güzel güzel başlamışlar önce, isimlerini oyunlarla söylemişler birbirlerine. Çakallık yapmaya çalışmış bu Ecem'le Semra, "top kimin elindeyse o konuşabilir, diğerleri sadece dinler" diye bir şey atmışlar ortaya ki herkes aynı anda konuşmasın. Mustafa Ecem'e "E abla top sende değil ki, neden konuşuyorsun?" deyip bir güzel paylamış Ecem'i :) Dernekte altın bir kural varmış bu arada: "Dernekte küfür eden dışarıya çıkartılır!". Ve Baran küfrü edince Nazar yapmış Nazar'lığını, çıkartmış Baran'ı dışarıya. Ortalık da karışıvermiş. Bizimkiler çırpınmışlar, ne yapacaklarını bilememişler. İnceden üzülmüşler hatta. İşte bu gibi şeylerden mütevellit Ecem bir karamsarlığa kapılmış. İlk gün pert bir halde ayrılmışlar birbirlerinden, hatta öyle ki planladıkları değerlendirmeyi bile telefonda az buçuk gerçekleştirebilmişler. Yusuf gelememiş o gün, bakalım onun ilk günü nasıl olacak :)

Yolları uzun, yolları zorlu sevgilim günlük. Ama inanıyorum ben, usul usul-güzel güzel ilerleyecekler. Hem insan yola iyi yol arkadaşlarıyla koyulmuşsa, virajları fark etmiyor bile. Yolda çukur mu varmış, hiç dert etmiyor. Bunun yanında varmak istedikleri yer de öyle güzel ki :)

Güle güle gitsinler :)




1 yorum:

Sareban_ dedi ki...

Harika. Sevgilim günlük diyen kaç kişiyiz her günümüze aşık..